Klantenservice Algemeen Dagblad

Wie een abonnement heeft op een krant, zoals het AD, die kan wel eens contact op willen nemen met hen. Waarom zou jij als abonnee nu de klantenservice van Algemeen Dagblad willen contacteren? Daar zijn verschillende redenen voor aan te dragen. Zo kan heb natuurlijk voorkomen dat je een bezorgklacht hebt. Dit kan nog weer verschillende oorzaken hebben:

  • je hebt te laat de krant ontvangen
  • je hebt helemaal geen exemplaar ontvangen die dag
  • je hebt een verkeerde titel gekregen, bijvoorbeeld Trouw in plaats van AD

Nu denk je misschien, is het nu echt de moeite waard om hiervoor meteen in conclaaf te gaan met de klantenservice van Algemeen Dagblad? Jazeker, dat is absoluut belangrijk om te doen. Als jij immers je bezorgklachten niet doorgeeft en anderen doen dat ook niet, dan zal men er bij het krantconcern ook niets van weten en er ook niets aan kunnen veranderen. Het is dus belangrijk om iedere bezorgklacht, hoe klein deze ook lijkt, bij de medewerkers van de klantenservice Algemeen Dagblad te melden. Zij kunnen hier dan een notitie van maken en de nodige maatregelen treffen.

Andere redenen voor contacteren klantenservice Algemeen Dagblad

Natuurlijk zijn bezorgklachten niet de enige reden om de te schrijven of bellen met de klantenservice van Algemeen Dagblad. Een andere klacht die je kunt hebben, kan bijvoorbeeld gaan over je betalingen. Betaal jij met automatische incasso, dan kan het helaas wel eens een keer gebeuren dat er iets fout gaat. Ook kun je natuurlijk kritiek hebben op de manier waarop zij een bepaald nieuwsbericht gebracht hebben. Je kunt een kop te tendentieus vinden, je kunt vinden dat ze te weinig aandacht besteden aan een bepaalde regio of een bepaald nieuwsitem. Maar niet alleen voor klachten kun je natuurlijk schrijven, bellen of mailen naar de klantenservice van Algemeen Dagblad, zij zullen het ook fijn vinden om af en toe waarderende berichten te ontvangen, om complimenten van hun lezers te ontvangen. En tot slot kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat jij een nieuwstip voor hen hebt. Zij kunnen onmogelijk op iedere plaats in Nederland en op iedere plaats van de wereld journalisten hebben zitten. Gebeurt er iets opmerkelijks bij jou in de buurt en vind jij dat dit wel een plaatsje zou mogen krijgen in de volgende editie? Geef het dan zeker door via de klantenservice bij Algemeen Dagblad, dan zullen zij kijken of ze hier ruimte voor in kunnen ruimen.

Hoe kun je contact opnemen?

Wil jij om een van de hierboven genoemde redenen graag contact opnemen met de klantenservice van Algemeen Dagblad, dan is het natuurlijk nog wel altijd de vraag op wat voor manier je dit nu kunt doen. Je kunt natuurlijk een handgeschreven brief sturen, maar je kunt ze misschien ook gewoon mailen. Daarnaast is bellen uiteraard ook nog altijd een optie en vergeet ook zeker niet de mogelijkheden die sociale media bieden om bedrijven te contacteren. Wat zijn nu precies de contactgegevens van de klantenservice bij Algemeen Dagblad? Wat is hun adres of hun telefoonnummer? Dit kun je heel eenvoudig achterhalen door een bezoek te brengen aan de website http://deklantenservice.nl/. Zij hebben voor jou gegevens van heel veel verschillende bedrijven verzameld, zodat jij hier zelf niet meer naar hoeft te zoeken op het moment dat jij een vraag hebt of een klacht door wilt geven. Ga je naar hun website, dan zul je bijvoorbeeld al snel ontdekken dat ze bij het AD twee telefoonnummers hebben: één voor het doorgeven bezorgklachten en één voor andere vragen aan de klantenservice van Algemeen Dagblad. Met De Klantenservice heb je dus altijd de juiste contactgegevens bij de hand!

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest
Comments are closed.